محصولات

محصولی یافت نشد

درباره ی دسته بندی

K-FLEX عایق های روکش دار

سیستم ALCLAD (روکش آلومینیومی) در عایق های فوم الاستومری یک سیستم تکمیل شده از عایق فوم الاستومری لوله ای یا رولی می باشد که توسط روکش آلومینیوم پوشش داده شده است. این امر به منظور محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش UV , افزایش طول عمر و کارایی عایق , افزایش مقاومت در برابر شرایط جوی و آسیب های فیزیکی و در برخی موارد برای زیبایی صورت می گیرد. به منظور حفظ انعطاف پذیری, سبکی و کاهش هزینه در این سیستم ها از روکش آلومینیوم به همراه فیلم پلیمری استفاده می شود. سرعت نصب به هنگام استفاده از عایق های روکش دار در مقایشه با ورقکاری تا 40% سریع تر می باشد.

 

عایق الاستومری K-FLEX یک محصول جایگزین ایزوگام و قیرگونی است که برای آب‌بندی کلیه سطوح تر، قابل استفاده می‌باشد. این عایق‌ها برپایه پلی‌اورتان بوده که برای آب‌بندی، بام‌سبز (رووف گاردن)، باکس‌های گل (فلاور‌باکس)، سرویس‌های بهداشتی، بالکن و تراس، استخر، دیوارهای باران‌گیر، چاله آسانسور و همچنین رفع نم و رطوبت پارکینگ‌ها، زیرزمین و انباری‌ها به کار می‌روند.
عایق الاستومری K-FLEX بسیار انعطاف‌پذیر بوده و محافظ مطمئنی در برابر چگالش، کپک و قارچ و اشعه ماورابنفش و ... در پروژه های مسکونی و تجاری می باشد. این نوع عایق، بسیار ایده‌آل برای عایق‌کاری سیستم‌های لوله کشی مکانیکی به شمار می‌رود و قابلیت کنترل چگالش و هدررفت انرژی بسیار خوبی دارد.
در حوزه صنایع مختلف نیز، عایق الاستومری K-FLEX طیف وسیعی از کاربرد را دارد. از جمله موارد استفاده از این نوع عایق در صنعت، می‌توان به سیستم‌های تهویه مطبوع، تبرید، گرمایش، لوله‌کشی، مخازن و منابع و کانال‌های هوا اشاره کرد. همچنین از عایق‌های الاستومری ساده می‌توان در کانال‌کشی تهویه، خطوط انتقال سیالات و گازها، کانال‌ها، تجهیزات، سقف‌های کاذب و دیوارها و خطوط لوله سرد و گرم اشاره کرد. این عایق‌ها باعث ایجاد کاهش چشم‌گیری در اتلاف حرارت سیستم‌های تهویه مطبوع و سایر موارد ذکر شده می‌شوند و به همین علت مورد استقبال فراوان مجریان و عایق‌کاران قرار گرفته‌اند. عایق الاستومری K-FLEX دارای مقاومت حرارتی و برودتی بسیار بالا معادل ۹۵+ درجه الی ۲۰۰- می‌باشد و همین مقاومت بالا باعث شده این نوع عایق از تولید و فروش بسیار بالایی نسبت به سایر عایق‌ها برخوردار باشد.
عایق‌های الاستومری K-FLEX که از آن به عنوان عایق های الاستومریک یا فوم الاستومریک نیز نام برده می‌شود، می‌توانند به عنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار گیرند. به طوری که عایقی به ضخامت ۲ سانتیمتر می‌تواند شدت صوت را تا ۳۵ دسی بل کاهش‌دهد و عملا به عنوان یک عایق صوتی ایفای نقش کند. این نوع از عایق در هنگام حریق شعله‌ور نشده و گازهای سمی متصاعد نمی‌نماید و به همین دلیل هیچ‌گونه آسیب‌رسانی برای لایه ازون ندارد.
علاوه بر این، عایق الاستومری K-FLEX غیررشته‌ای و غیرمتخلخل بوده که باعث پایداری بیشتر عایق هنگام نصب می‌شود و در برابر پارگی مقاوم می‌باشد. در محل‌های سرپوشیده و داخلی عایق الاستومری K-FLEX را می‌توان بدون هیچ پوششی نصب و استفاده نمود، ولی در محل‌های غیرسرپوشیده و فضای باز معمولا عایق را با لایه‌ای از آلومینیوم در ضخامت‌های گوناگون پوشش می‌دهند. علت روکش‌دار کردن عایق این است که آن را در برابر ضربه و عوامل فرسایشی جوی و محیطی محافظت کرده و به افزایش طول عمر عایق کمک کند.