زیردسته های شیرآلات استنلس استیل

درباره ی دسته بندی

شیرآلات استنلس استیل

شیرآلات صنعتی استنلس استیل در پایپینگ خطوط لوله دارای متریالی بسیار کارآمد به منظور انتقال گازها،بخارات و سیالاتی مانند آب و سایر مواد شیمیایی می باشند.همچنین شیرآلات استنلس استنلس صنعتی توانایی تحمل دما و فشار بالا را داشته و در مواجهه با مواد شیمیایی مختلف دچار آسیب نمی شوند.
اگر چه شیرآلات صنعتی استنلس به نسبت سایرین،از قیمت بالاتری برخوردار هستند،اما توانایی این نوع متریال در برابر دما، فشار بالا، عدم نشتی و طول عمر بالا در مواجهه با مواد شیمیایی خورنده قیمت گران این محصولات را توجیه می کند.

شیرآلات صنعتی استنلس استیل چیست؟

شیرآلات صنعتی استنلس با قابلیتشان در برابر مواد شیمیایی خورنده،فشار و دمای بالا شناخته می شوند.به دلیل خاصیت شیرآلات استنلس استیل یعنی استحکام مناسب،خاصیت تطبیق پذیری و طول عمر بالا در برابر موارد ذکر شده،صنایع غذایی،دارویی،صنایع نفت،گاز،پتروشیمی و نیروگاه ها،بیشتر تمایل به استفاده از شیرآلات استنلس استیل دارند.

شیرآلات صنعتی استنلس استیل به منظور تنظیم،تعدیل،جهت دهی،کنترل جریان گاز،بخارات و سیالاتی مانند آب، نفت، اسیدها و میعانات مورد استفاده قرار می گیرند.

گرید کاری شیرآلات صنعتی استنلس استیل

شیرآلات صنعتی استنلس استیل در پایپینگ صنعتی به منظور استفاده در خطوط میعانات،سیالات اسیدی و خورنده مورد استفاده قرار می گیرند.در واقع خاصیت ضد اسیدی،ضد زنگ زدگی،مقاومت در برابر دمای خیلی بالا یا خیلی پایین است که شیرآلات استنلس صنعتی را نسبت به سایر شیرآلات متمایز نموده است.

استیل مورد استفاده در شیرآلات صنعتی استنلس استیل اغلب در گریدهای استیل 304،304L،316،316L می باشد که هر کدام دارای خواص مکانیکی و شیمیایی منحصر به خود بوده و به نسبت قابلیت های خاص خود در پایپینگ خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرند.

 کلاس شیرآلات صنعتی استنلس استیل

 

کلاس کاری شیرآلات صنعتی استنلس بیانگر ماکزیمم فشار کاری در دمای مشخص می باشد.به عنوان مثال شیرآلات استنلس کلاس 300 قابلیت تحمل فشار 570psi در دمای 600 درجه فارنهایت را داراست.

همچنین شیرآلات استنل استیل کلاس 150، قابلیت تحمل 150 psi در دمای 600 درجه فارنهایت و یا 75 psi در دمای 800 درجه فارنهایت را داراست.به عبارت دیگر در کلاسه بندی فشار کاری شیرآلات صنعتی استنلس،بین دما و فشار رابطه معکوس وجود دارد.چنانچه فشار افزایش پیدا کند،بایستی دما کاهش پیدا کند و بالعکس.


 

با توجه به نوسان های بازار، جهت اطلاع از قیمت دقیق و سفارش محصولات با کارشناسان ما در پایپ فیتینگ در تماس باشید.

                                                                   33530629-021

                                                                   33530899-021